Sunday, July 4, 2010

double celebrations...

Actually dah aku plan semua ni..tp masa sngt padat,tambah plak keje2 aku byk nak kena submit cepat...so asik tangguh tangguh aje...tp alhamdulillah 25hb jun lepas tercapai jgk.

heidi sngt excited..duduk atas beg..aku plak wat preparation last minit..nasib hotel tempat aku g hanibulan dulu x fully book..rezeki!..memang aku plan nak bawak 3H (hannah,heidi n husband..haha..ni imran yg tambah H tu...hahahha) kat tempat tu.
hannah kat pool 3ft dlm..seram jgk nak lepas..tp nasib dia pandai...kira ok la 1st time masuk pool dah boleh balance..asalnyaheidi yg pakai armband tu...
2H keletihan yg kritikal after mandi kolam...syok pulak tgk diorang tidur berpelukan..sejuk..


happy time..:)
aku ada jgk masuk pool..hahah..atas permintaan 3H..so ok la...hiks.
to 3H..ni aje yg mampu mak sediakan..next trip plak insyaAllah..doakan mak dpt sale byk2..hehehhe...

ni tambahan celebration fathers day n hannah 3rd besday..sbb masa besday hannah ritu aku sngt2 la bz..so ni kira qada' la...boleh?
imran...next trip mana plak ye?.............hiks.







1 comment: