Wednesday, July 7, 2010

dah tua or terlalu penat?

2-3 hari ni jadual aku sngt la padaat....kesian kat 2H asik tgk mak dia bz manjang...kejap depan lappy..kejap masuk studio keje...kejap g dapur masak-masak,kejap mandi..kejap makan..misti derang pening kan?sianya anak2...

imran penah pesan..jgn terlalu lembut hati dgn org...(read:customer)tp tula kelemahan paling ketara..sbb aku x tergamak nak tolak order..sbb bagi aku itu harapan...sigh... ;(.
tp sy akan belajar jgk...sementara pekeja still on training lg..selagi tu semua terbeban kat aku n imran tetang amanah ni...letih...dan masa...masa sngt2 bernilai bg aku skang..kalo zaman skolah dulu x de la rasa camni..hehehe....

2 hari lepas pas imran bg bil..nak claim le tuh .;p..ada 2 bil
bil 1:rm19.50
bil2:rm22.50

aku baca sekali imbas then terus bgtau imran...ok...jap lg wa transfer rm32..wa x de cash byk nih..imran tgk aku semacam aje...hmm..aku tannya dia nape?
dia sengih2..."cer kira molek..cam pandai sngt la tuh congak..?"...
hahahha...adoi..ntah bpe ekor semut la aku telan 2-3 hari lepas sampai simple camtu pun x bleh nak congak..hiks....or aku dah tua?ye la kot...ntahla...amal pun belum cukup lg...*sigh.

td masa g antar brg2 kat kanggaroo kurier....hannah mintak nak g taman menan...aku kata lenkali la kakak...hujan ni..semua menan basah..cmner nak main?dia diam setuju lam paksa la kot..siannya...sampai je umah...terus masuk main menan masak2yg aku beli 3 hari lepas...x pe la..nanti bila keje mak dah settl kita g ye...mama pun dah lama x g wat terapi(read shopping ye).

skang macam2 yg berserabut kat fikiran aku skang..rasa sngt2 nak amik helper...amik partime pun jadila...sbb imran tgk aku keje2 dah overload...sbb tula aku suarakan kat dia nak amik helpr ttp...n spti ku jangka...byk la dia bg pro n kontra nya...adoi.............makin sakit kepala nak decide...ada sapa nak tolong aku?....;p

mata dah mengantuk...tp 2H x nampak pun cam letih...camner nak tido?mehla tlg jaga sat2H...heheheh.....

No comments:

Post a Comment