Thursday, June 24, 2010

Kerinduan..dan keinsafan..

2 hal itu sangat sukar utnk aku jelaskan disini..bagi yg memahami sj tahu sakitnya perasaan itu..rindu pada yg tiada..satu hal yg sngt kejam aku rasa.... ;(
sesungguhnya time entry ini di tulis...aku menangis..menangis rindu sngt kat emak...disaat aku mengecapi nikmat kejayaan aku skang..tp aku masih terasa kesakitan..sbb mak dah x ada..kalo dulu dia sangat bangga bagtau semua org tentang apa yg sedang aku usahakan ini..tp aku plak marah dia bgtau org..sbb masa tu aku rasa aku x perlu di bagga kan lg..masih di peringkat permulaan...sngt2 permulaan....tp naluri ibu..tgk anak dia dah mula intai kejayaan...dia plak terlebih dulu merasa bangga...!..oo..sakitnya perasaan ini..sakit sngt..sampai kan penah aku suarakan dekat imran aku mahu behenti..behenti buat semua ni..sbb aku x tahan menannggung rasa rindu kat emak tiap kali aku dlm "hal dunia aku' ini....tp imran tetap beri smngt yg x pernah padam....jd aku kuatkan kata hati..aku x nak sakitkan hati org yg aku sangat2 syg buat kali ke-2..
dan sekarang aku sangat bersykur dengan apa yg aku miliki...buat sesuatu yg kita minat..dan sekarang dah membuahkan hasil yg sngt membanggakan...terima kasih Tuhan,...untuk semua ini...aku x mahu leka dengan semua ini...biarla ini semua akan menjadi semngat utk aku baiki diri dan kesilapan masa lalu..dan aku sngt berharap..aku sentiasa dpt sedekahkan ayat2 suci al0quran utk mak...itu sj cara dpt aku tunjukkan kasih syang aku pada mak...sbb sy sayang sngt kat mak...sayang sngt2.....
masa mothers day baru2 ni..imran ajak aku kuar kuar makan,tp aritu kau rasa cam begitu dihargai (w.pun before tu dah byk kali kami kuar makan bersama,kami ber4 mmg suka makan luar..nak test..hehe)..tp hari itu aku rasa sngt dihargai..dah bergelar ibu..w.pun x dpt apa2 adah dr 2H n imran..tp dahcukup satu pelukan b4 tidur (jgn pk negatip ye..;p)..semangat..
disebalik kehilangan ini.....Tuhan gantikan aku dgn org yg sngt memahami aku..sabar dgn kerenah aku...alhamdulillah..terima kasih Tuhan.
Imran sngt melengkapi hidup aku...terima kasih..terima kasih...dan semperna fathers day ni..aku nak hadiah kan something utk dia dan anak2...
sambung next entry...insyaAllah....

Terima kasih semua... :)

No comments:

Post a Comment