Friday, July 9, 2010

:) ;p






Rumah cam tongkang pecah...tu jela boleh aku ckp..nak snap gambar paste kat sini cam malu la plak...tthehehehe....ni semua kes dpt job last minit...tu la jdnya. masa wat wat keje tu semua harap sngt x de org dtg...boleh?keh keh keh......
heidi..dahaga sngt la tuh..minah ni kuat minum air kosong..bagus la tuh..bagus utk kulit... ;p
hannah baca doa makan....masa ni baru nak bekpes ..mandi pun belum...dah lapar sngt la tuh..

smlm ending keje kul 6 lbh..pas balik anta brg2 tu semua..rasa lega sngt2..mandikan 2H...pastu solat magrib..ingt nak tunggu isyak...tp x sempat...terus tidor.zzzzzzzzzzzzz...2H kena paksa tido..hannah ok la..sbb dia mmg x nap langusng sian tu...heidi la..last2 ntah kul bpe dia tido aku pun x sedar...bangun smayang isyak kul 4..sikit lg nak masuk suboh...cmner la nak jd umat sejati dah smayang isyak di penghujung waktu?ya Allah.....malunya kat Tuhan....dah la byk nikmat dia bg...amanah dia plak aku wat sambil lewa.........ya Allah... ;(

ni masa majlis kat umah abg ipar kat taman budaya,bukit besar. just nak tunjuk ada org tu dah double chin...:P...risau dah ni..imran ada tegur ritu..dah makin berisi..diet la sikit..adoi kena sekteul...sepanjang kawen ni la 1sttime dia tegur..b4 ni asik puji aje..hahaha...tu la riak sngt. tp ayat sedap ati imran ada jgk.."wa gemuk pun abg sayang jugak..;p"..konpisu jgk..kot itu hanya ayat amik hati..sbb dia pun 2x5 jgk...naik jgk..dia x pe la..sbb aku x kisah la dia gemuk ke..kurus ke...janji dia sihat...ye dak?tp dia mmg tengah bekerja keras nak kuruskan badan..tiap kali jumpa kawan2 dia..kawan lama ke..kawan baru ke..sedara mara ke..misti tegur dia..sihat sngt skang...tu dia risau sngt tuh...berat dah 94kg...dgn tinggi dia tu dah tahap obes...sian dia....tu aku bkannya masak sedap sngt..tp dah suka mkan...or kurang bersenam?...oh ya talk about bersenam ni..aku makin tingin nak beli treadmill tu..tp harganya bapak mahal..hampir 6k..adoi..kecik hati tgk harga.......... ;(

kalo ada rezeki nak jgk aku g meminang treadmill tu..korang doakan la ye...aku kurus korang jgk suk tgk kan?kih kih kih kih.....

hari ni mmg nak kemaskan rumah aje..lantai depan tu dah sminggu x bermop..sian dia.dapur pun..adoi..bla bla bla..byk keje sngt2....(always..)..niat aku nak g shopping asik tangguh aje...x pe la..save money..save money..hiks..

so kembali ke mood asal..happy :)

nanti citer lg.....tata..hannah nak susu,heidi dah guna lappy nak tgk abc song....;p

2 comments: