Friday, May 28, 2010

jumaat yg diberkati..

kejap aje dah pun jumaat balik...tp rutin as a h.wife cam biasa..mana ada rehat ujung minggu ke..akhir bulan ke,semua tetap sama..x ada cuti2 nya...besday agung ke..sama aje..tugas tetap diteruskan...


smlm attend 2 kenduri,satu kat gong badak,cousin sebelah ayah kawen,kawen plak dgn ex-ofismate aku dulu..so cam best aje la nak pergi kan..so pergila...pulak tu umah pengantin pempuan tu dekat dgn nursery hannah dulu...aih byk pulak kebetulan ye...hehe.


kakak kat nursery hannah dulu excited tgk hannah..dah besar katanya...hannah?hmmmdia x kisah pun..yg dia lg excited main segala menan yg ada kat nursery tu..mcm la mak dia punya nursery tu..aku plak bhgn nak kaver line...hmm..hannah mmg mcmtu..mula2 sombong skek...kih kihkih...;p.

*ni masa aku tengah wat keje2..pastu nak kemaskan kotak2..alih2 ada 2 budak kecik nih....mcm2...

hannah skang dah makin bijak ckp..asik nak gelak aju aku ni bila dgr dia ckp..ikut ayah dia kot...hehe..agak aje..sbb aku ni diam skek...berckp bila rasa perlu aje...ntah...no idea nak komen lebih2..ha kang dah ckp aku ni diam...hehe.

nxt week birthday hannah..x tau lg nak wat apa..plan nak wat small makan2 utk close family aje..nak panggil semua cam besday heidi dulu cam baru aje lg wat besday party..serba salah plak...tgk la camne..n yg penting tgk keadaan byk mana 'kepala agung' ada....hahahha...

keje byk...nak kena siapkan..ahad nak kena hantar 2 job,alhamdulillah rezeki anak2...


No comments:

Post a Comment