Wednesday, October 14, 2009

Rambut lebat..pipi lebar..mata cerah..gigi 2 batang

Sekejap je masa berlalu..Heidi dah pun 7 bulan harini,rasa baru je semalam lahirkan dia kat spital..hiks.skang dia dah pandai berdiri but of course dgn bantuan kerusi ke or mama!

ni dia nak berdiri la ni...tgk mata dia tu..geram betul la ngan budak sorg ni..sokmo rasa nak gigit dia..hahahha..
ni dia gatal gusi kot...gigi dah 2 batang..

tgk apa tu sayang?......
*beberapa hari lepas heidi ada tertelan belon..siyes..mama x sedar masatu..sbb saya sedang makan..heidi lak dah terer merangkak..so setiap apa yg dijumpanya terus masuk mulut..pendek kata semua dia makan...masa belon tu masuk mulut saya sempat nampk hujungnya aje...pastu saya memang panik..korek mulut dia nak bg dia muntah..x jugak muntak..mmg takut sngt masa tu..takut tersekat pernafasan ke...macam2 la terpk.pastu nampk dia ok je..masa tu still harap yg dia x telan belon tu..w/pun dah nampak lam mulut dia td..pastu 2 hari lepas tu berak la dia..maka kuar la belon tu...kaler kuning..nasib saya perasan..mmg kuar sama ngan yg asal..hehe..alhamdulillah..Heidi selamat..saya siap simpan lg nak tunjuk kat hubby!


No comments:

Post a Comment