Saturday, October 17, 2009

:)

*gambar lama..kat atas pelamin anak sedara hubby kawen...ngada!hiks

Saya sangat gembira harini...hari yg cukup sempurna saya rasa..bangun pagi tunaikan solat subuh berimankan suami..pastu sempat sedekah beberapa surah alquran untuk mak,juga bertemankan suami disisi..oh indahnya. Terima kasih Tuhan kerana berikan saya kesempatan ini,kalau dulu pagi sabtu saya cukup x suka,sbb terpaksa tinggalkan anak nak gi keje,tp skang saya dah x perlu pk pasal ni lg,sbb saya dah fully time keje untuk keluarga saya,untuk suami,untuk anak2 dan juga untuk ayah saya,yup..saya masih lg tinggal bersama ayah.


Pas sidai kain,saya temankan suami jenguk anak ayamnya..minat sungguh dia dengan ayam,,,:)

pastu terus gi bekpes kat kedai feberet kami..nasi lemak dia sungguh sedap,tp telur selalu aje kena kebas dengan Hannah n skang Heidi pun! x pe la..saya pun x suka sngat telur ni,nasi himpit dia paling sedap yg saya jumpa stakat ni...


OH.. x leh lama2 depan lappy ni..Heidi dah jaga..saya byk keje nak kena siapkan..nak kena submit minggu depan!Alhamdulillah..rezeki.

1 comment:

  1. best jugak ek dapat baby girl sepasang, boleh pakaikan baju sama.. teringat time aku dgn akak aku ms kecik dulu.... :)

    ReplyDelete