Wednesday, April 25, 2012

Ariani Sale!!

Sale ariani or Ariani SALE?..ah what ever la...smlm baru dpt sms dr admin Ariani,ada member day ariani...bgtau hubby hal msg tu...dia tanya nak pergi ke?saya cept2 ckp x mo..dah taubat dah ..hehe..baik x?mmg best kalo pergi sbb dpt harga separuh utk semua jenis tudung ye...ni la peluang terbaik nak pergi,kalo saya kerja mmg sah sah saya pergi,ni takat duk umah,x keje cam x perlula..
alkisahnya kes saya memula terjebak dengan Ariani ni..saya tgk wardina pakai satu tudung labuh..sgt cantik,plain aje tudung tu...plak tu dia ckp ni new arrival from ariani...then ramai yg komen kat post dia tu..."thanks ariani sbb memahami kehendak perempaun yg bertudung labuh.."so saya rasa mmg tudung tu labuh sempurna la....
jd ajakla hubby pergi menziarah Ariani...asalnya mmg nak beli selai aje,nak test dulu ok ke x....pas beli selai tu..rasa cam ok sgt...mmg kena aje dgn muka..(ini bukan iklan berbayar ye ;p) so puas hati dgn harga...w/pun ada org kata mahal..tp siyes..x rugi..hiks.
pastu ada sale lagik.tgk kat paper...hubby plak dgn baik hati tanpa paksaan dia ajak pergi...mimpi ke aku ni? ;p..so pergila saya wif 3 budak kecik yg x pakai tudung lg tu..haha...kena palk cashier Ariani tu ex-ofismate hubby,jd senang la nak tanya pape kan...so pilih saya ni dgn hati yg berbungaan..cewah..ayat...pilih-pilih..sy dpt 3 helai...tu rasa cam..alamak..jgn la habibi ku marah..cam byk la plak..td janji nak 2 aje... ;p tp mmg kebetulan byk giler yg cantik2,n yg labuh...tp habibi ok aje..dia amek aje...hiks..pas pilih tu sales girl tu kata..akak baik akak amek 2-3 helai lg,so dpt jd ahli...if belian rm150 dpt jd ahli biasa,ifrm350 dpt jd ahli gold(x ingt dah type ahli2 ni..) so habibi kata pergi pilih lg...ha???saya siyes sgt terkejut..hahah...last2 habibi yg tlg pilih....mmg overdose plak saya rasa...x penah2 beli tudung sampai rm400++..so pastu dpt la jd ahli tetap Ariani....tp ok la..sbb x membazir,sbb semua saya pakai...kecuali 2 helai tu nak simpan buat raya..harap sempatla raya..hahaha....
Ni plak Ariani ada sale...huh..serba salah,nak pergi ke x...x pergi cam rugi...harga gila2 tu...separuh harga,kalo tudung yg rm140 dah jd rm70....adoi adoi....tp x pergi kot,tgu dekat2 nak raya baru pergi lg,harap2 time tu ada la sale lg.
tp sayang...ariani x de tudung for kids,kalo x bleh beli for hannah skali...mmg puas hati pakai tudung dia..kainnya sejuk n sgt selesa nak pakai...
ini entry taubat jgk kiranya...hiks....

No comments:

Post a Comment