Saturday, April 24, 2010

Whats wrong with me??

Saya makan..tp x kenyang..saya minum masih haus...sy tidur tp x lena...ntahla..keadaan jd tentu 2 hai lepas..semuanya lepas mak pergi..(mak mertua)...semua benda rasa cam ada je x kena,even baru 4 tahun lebih dpt jd anak dia..rasa cam lama dah..dngan kasih sayang dia yg ikhlas...since mak saya pergi..sy menumpang manja dgn mak mertau..cam nak makan apa2 just bgtau..insyaAllah ada la tu....
setiap nafas ni rasa brat je..rindu..rindu akan kedua-dua mak saya tu...saya sayang mereka berdua..
mmg kematian itu satu yang pastu..saya akur dgn kenyataan itu..cuma saya ini manusia biasa,cam x tertanggung aje rindu ini..bukan x rela..bukan menafikan janji Tuhan ini....ntah..(mengeluh lg...)
tp saya cuba ihat kematian ini dr sudut positif..pemergian mak meniggalkan semngt yg mendalam buat sya...nta...x tau nak ckp lg...rasa sakit aje.
kosong...
sakit..

mak...
amanlah disana...
di tempat para solihin..
mak..
mak...

.....

No comments:

Post a Comment