Wednesday, December 2, 2009

"0" Kosong!

Salam semua..
pg ni hujan renyai2..rasa malas sngt nak bangun pg td..tp hubby kejutkan jgk suruh bangun..subuh dah nak habis..tp sy degil..tarik jgk selimut lg..dia tarik kaki saya..bangun!
terus amik wuduk n smayang subuh..pas hubby g keje ingt nak sambung tido balik..tp x boleh..tetiba jiwa rasa kosong sangat..esok genap usia saya 27 tahun..ntah la..kalo dulu saya x sabar nak tunggu tarikh tu..sbb mak mesti sibuk dgn peparation nak sambut besday saya..hehe..x pun mak misti sebut esok hari lahir saya..takut saya lupa kot!hehe.
ntah la..tp saya rindu mak!rindu sangat2..memang terasa sangat mak tak ada..raya haji baru ni rasa jiwa kosong je..persiapan raya langsung saya x buat..x de semangat.malam raya tu saya cuba sibukkan diri dengan keje2 saya yang bertimbum tu..ayah pun saya tengok cam muram je..sibuk melayan kerenah hannah tu..gelak pun aku rasa tawar je..x ceria sangat w/pun ketawa bersambung-sambung. memang x best mak x ada...mak...saya rindu mak.
pg raya lak pas balik smayang hubby terus g kat tempat penyembelihan,sy lak hajat memang nak ikut,tp pg tu saya n heidi demam..demam rindu kot..malam tu mmg saya nangis..nangis ingtkan mak...seksanya menahan rindu camni. kang best mak ada..astarfirllah al azim..bukan saya x reda mak pergi..cuma terasa sangat kehilangan..

*ni pic 3 hari lepas..heidi demam!nak berdukung sokmo..nasib hubby ada..tq sayang!

skang dia dah ok..hmmm..gtg ..nak sambung keje..sabtu dah nak kena submit...sementara anak2 tido lg ni..kang bangun satu keje x jd..mula la satu rumah bising!hehe.

No comments:

Post a Comment