Tuesday, April 21, 2009

dua pupu hannah

salam semua..sory entry b4 ni cam tergantung je x de citer...x sempat sebnarnya..byk benda terjadi pastu..yes..my sister ada balik..itu yg x de masa nak on lappy nih..tau je la..jarang jumpa..so kalo jumpa ada aje poject..g shoping la..sembang la..bergosip la..(jgn x tau..kami berdua ni kalo jumpa sembang x ingt..sampai hubby memasing geleng kepala)..ya ampun abang...hehe.
kakak balik sbb nak tgk mak..kejap je..tu pun balik ngan bas..sbb x berani nak balik,abg x leh ikut..ada keje.tp x pe la..i'm hepi dpt jumpa my lovely sister..sorang tu je kakak saya pun.

ni gambar hannah main ngan dua pupu dia..mama n mama aiman ni sepupu belah mak.
aiman gaya macho bawak motor...kecik2 dah bawak anak dara org..;p


"hannah..pegang baik2 tau..i nak masuk gear nih.."hiks..best tgk 2 orang ni main..

hannah tarik beskal..aiman x pandai gustang..

ni adik aiman...yaya...




yaya baru leh ngangkak masa ni..ok je derang main..walaupun jarang jumpa..mama2 derang ni ye la selalu on kat ym..;p

ni kakak saya yg pegang yaya..x nampak lak muka dia..x pe la..malu la kot.ingt lak kisah lucu saya ngan kakak..dulu masa keje memang saya susah hati kalo kakak balik..sbb mesti kena carik alasan nak cuti..hehe..kekadang kakak siap tlg g amik mc utnk saya..hahah..kakak mithali sungguh..
ok la..ni je citer tuk kali nih..ah ya..heidi dah satu bulan 7 hari..dah cucuk pun yg satu bulan tu..meraung masa kena cucuk tuh..sian dia..skang heidi dah 4.8kg...berat seh...
ok..nanti citer lg..
mommy Azwa






No comments:

Post a Comment